> Pontosabban mától lép még csak hatályba a knt. 2. melléklete (ezért is
> látszik ma egyetlen napig teljes díszében), és holnaptól már csak az
> óvodákra vonatkozik, és 4-5 sor marad belőle.

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=139880.226438

És tényleg. A végét nem is figyeltem a dátumtartománynak. Akkor majd
megnézzük holnap milyen pompája lesz :) Ez is rosszabb már mint volt, mert
régebben a magyarorszag.hu-s jogszabály keresőben igaz múltba nem lehetett
menni, de a jogszabály következő állapotára volt egy link. Ez most sehol.

De ha már régebben is egy jövőbeli kormányrendelet hatályába utalták, akkor
1 napig miért van így? 2-ától utalták kormányrendelet alá? 1 napra törvény
szerint fel kellett volna venni rendszergazdát, aztán elküldeni? :) Na ez
vicces.

Zsolt