Hello

Nem ijedtünk meg a számtól.

Szerintem nem lehet minőségi szinten ellátni 320 gépet egyedül - ha csak nem spec. vékony klíens rendszer nincs - és csak az egereket és az elromlott monitorokat kellene cserélni. Így ott valószínűleg '100, valamely okból használhatatlan, vagy félfunkcionális gép van - ami azt jelenti, hogy 'bojkottálja a vezetés az oktatást
~ ha ezt a szülők megtudnák..  :)
(szerintem a plusz rendszergazda státuszának költségét vonják le az ottani digi.analfabéta tanárok, vagy i-
gazgatók béréből - majd ezt javasold)

Mindig megfeledkeznek arról, hogy nem csak számítógépek vannak az intézményekben - hanem pl. nyomtatók is, stb. stb. (így meg aztán pláne nem érdemes gépszámhoz kötni a rendszergazda státuszt) valamint nem csak tá-
volról kell menedzserelni a gépeket és 'csak a házirendben állítgatni, stb.

Így ha kiszámolom a Summa(Gizikékhez megtett s_(x) /v(_x) ) időket (út/sebesség) - célként a nyomtatóban beszorult papírt kihúzandó - akkor önmagában a fizikai mozgásra költött idő lesz a legidőfogyasztóbb művelet.

- Egy kollégám dolgozott egy kórházban (egyedül) rendszergazdaként (250+ gép) - és elmondta, hogy idejének fele a régi mátrixnyomtatók hergelésével telt el - mert az orvosok és asszisztensek 'nem tudnak' nyomtani.. (~viszont az jó volt, hogy a legtöbb gépre összesen csak 2 programot kellett telepíteni)

Élettársam szakközépiskolában (~tehát hasonló helyzet) számítástechnika tanár - szerinte gyakorlatilag lehetetlen a normál oktatás egyes géptermekben az épp akkor microsoft update-elő, vagy valamely okból lepukkant, ill. 'lassú gépek okán. ~Gyakorlatilag max. csak a fél oktatási idő használható fel hasznos munkára, pedig csak 150 gép van 2db 8-órás rendszergazdával - bár azok épp hangosítást, vagy 'filmforgatást végeznek..

Úgyhogy az a 320 gépes 'rencer az 1 rencergazdával szerintem csak egy szarrakás lehet.

Vagy szerinted nem?

:)

---