Hello Ezen kívül eddig 2 nyomtatót tett tönkre - ahogy maga akarta
'megszerelni'(a továbbító henger felületi műanyag burkolatát
felszakította nagyigyekezetében a papír rángatásával ~nem tudta, ahogy ahhoz
tartozik hátul egy kiskar is - mellyel eltávolítani lehet a peremet és a
hengert egymástól - ésígy sérülés mentesen kihúzható a beszorult papírlap) Ez
pedig a második gép - mely az elmúlt 3 éveben 'hasnlóan jár nála.. Az
eddigi vírusírtó reportjait elraktam - 41 db van belőle - printscreen-el.. ~
Nyomtatni - színesben - korábban vasárnap járkált be magánügyben a
fiacskájával. ~ A tipikus személy aki azt hiszi, hogy a 'Haction c.
TV-sorazat tartalmazzaa valóságot. :) ----------------------