Sziasztok!

Első napi ismerkedés után rászaladtam a magiszter rejtélyeire. Jelenleg sehova tovább.

KIR importot csináltam a tanulókról, pótoltam a kötelező neme és osztály oszlopokkal, ám nem valós adatokkal, gondolván majd a rendszerben a titkárunk átírja valósra. Az excel fájlra az ellenőrzést megcsináltam, hiba nem volt (azt mondjuk ne kérdezzétek, hogy ha kb. 20 tanuló osztályához 5-t írtam azt nem fogadta el, ha 9-est meg igen. Nem kor alapján nem fogadta el, mert ABC-rend volt.) A feldolgozás sikeres volt a rendszerüzenet szerint.

Ám

A tanulói kereséseknél viszont 1 tanulót sem talál meg, viszont az osztályok menünél 1 adott osztályt választva látszanak a listák, csak épp mindenki rossz osztálynál. (ki-belépés megvolt) A még nagyobb bajom, hogy az osztályoktól sem tudok megszabadulni ("Az osztályt nem sikerült törölni! Kérem léptessen ki minden tanulót az osztályból mielőtt törli!") DE HOL? ÉS HOGY? A TANULÓKHOZ EGYENKÉNT NEM FÉREK HOZZÁ!!!!
 HELP PLEASE!!!!

köszi!

Pintér Sándor

hort-suli