Sziasztok!

Beleestem abba a hibába, hogy nem rágtam át magam a korábbi Magiszteres hozzászólásokon, talán kevésbé éreztem volna magam órákig tökhülyének.

Talán mások okulására is összefoglalnám, hogy sokórás buhera után hol tartok.

- Az KIR-ből alkalmazotti import rendben lement, ha a szűrésnél % jelet írtok a név mezőbe mindenkit kilistáz majd. - A tanulók exportált excel táblázatát ki kell egészíteni a neme és osztálya oszlopokkal. Későbbi javítási szándékkal e két oszlopot nem valós adatokkal töltöttem meg, egyenlőre ugyanis az volt a célom, hogy felmenjen a tanulói adatbázis. Lehet, hogy ez rossz ötlet volt, egyenlőre semmit nem tudok módosítani. Valami rejtélyes okból például az 5. osztályt képtelen volt elfogadni, (ellenőrzéskor minden mező piros volt) a 9.-t viszont igen, így most van egy nem létező 9. osztályunk is. - Bár a táblázat ellenőrzése és feldolgozása rendben lement, egy tanulót sem tudok megjeleníteni (azóta erre már olvastam Kovács Endre jan. 6-i hozzászólását, még nem jártam be az utat, talán majd ezzel??) - Jelenleg ott tartok, hogy bár lenne olyan opció, hogy minden sztornó amit csináltam...(lehet, hogy az lesz a vége, hogy kérni fogom)
- Egyszóval, ez még erősen béta verziósnak tűnik
- A migrálásról: azért el tudom képzelni, mit él át egy programozó, amikor kap egy olyan feladatot, hogy egy Mercedes motort ültessen át egy Ladába. Gyanítom, hogy valahol, valakik vért izzadnak mostanság...

Dobránszky Sándor írta "...Nyugtassatok meg, hogy a Magiszter önmagában jól
működik ..."

Ép ez volt a célom!

Jó szórakozást!

Pintér Sándor