Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Csaba Forgács [forgacs.cs...@gmail.com]
Küldve: 2014. január 16. 14:05
To: Techinfo
Tárgy: Re: rendszergazda + órák

Szia,

Csak  halkan  jegyzem meg, a diplomás informatika tanárok tudnak olyan
dolgokat   kérdezni....   nem  folytatom.

Én erre mindig azt mondom, hogy meg kell nézni mit tanítottak nekik  az
egyetemen (a tananyaguk 95 % nem a középiskolai oktatáshoz szükséges tudás, és
a középiskolai oktatáshoz szükséges tudás többségét meg nem tanulták szerintem).
Ebből adódik, hogy bizony én is találkoztam olyan info tanárral akinek a
gépkezelés alapjaiból is voltak hiányosságai.
Persze ezzel nem védem őket, mert az nem kifogás, hogy nem tanították meg nekik.

Üdv
Csaba