Szerintem egyetérthetünk abban, hogy senki sem kap megfelelő felkészítést a
munkájához. Mindenki maga tapossa ki az utat, jómagam az eddigi évek alatt
itt a listán több használható tudást kaptam mint bármelyik iskolában, ez
nagy valószínűséggel a tanár kollégáinknál is így van... :)

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>