Hello!
Nekem van egy csengo-s php-s szkriptem, amihez nem kell semmi kulonlegesseg.
2 forrasbol kepes dolgozni.
1. konyvtarban elhelyezett allomanyokbol.
var/www/2/10/36/be-120-5.mp3
ahol a 2/10/36 == Kedd, 10:36 perckor lejatsza fenti mp3 allomanyt, 120 masodpercen keresztul, 50%-os hangerovel.

2. Mysql adatbazisbol, ahol az idozites, a hangero, az ismetlodes allithato, ervenyesseg is allithato.
Az adatbazist kezzel szerkesztem me'g.

Betolti az adatbazist, majd megnezi, hogy van-e az allomanyrendszerben aktualisan lejatszando mp3, ha igen, akkor azt jatsza le.

Az allomanyok frissitese cronbol is megoldhato, egyszeru wget utasitassal.

A lejatszogep, egy tinycore-t futtat, pxe bootal, ami elinditja automatikusan a Chromium bongeszot, betoltve a csengo.php-t.

Meg nem publikus, de ha valalkit erdekel, akkor kitehetem valahova.
Nalunk a csengo es az iskolaradio is errol megy.

--
Udv:
Molnar Peter