A lejatszogep, egy tinycore-t futtat, pxe bootal, ami elinditja automatikusan a Chromium bongeszot, betoltve a csengo.php-t.

Meg nem publikus, de ha valalkit erdekel, akkor kitehetem valahova.
Nalunk a csengo es az iskolaradio is errol megy.

Sziasztok!

Valami volt a szolgáltatónál, és a levelem 6 órát várt a queue-ban, közben fogtam magam, és írtam egy .c-t, ami megcsinálja a maradékot, azaz átmásolja a fájlt, beállítja a jogosultságokat. Ez root jogokkal fut, és ezt hívom meg php-ből. Ráadásul takarékoskodik az erőforrásokkal is ez a módszer, nincs külön script, ami pollingol.

Van egy TV-nk az aulában, hamarosan a sulicsengőt is rákötjük a rendszerre, így ha valami miatt változik a csengetési rend, akkor elég egy webes felületen bejelentkezni és átállítani, ráadásul a szerver vezérli az egészet. Kicsengetéskor bekapcsolja a TV-t, becsengetés előtt 2 perccel az aktuális terem/órarendet megjeleníti, majd becsengetés után 5 perccel kikapcsolja a TV-t.

Köszi a segítségeket, üdv:
                                                            TT