Sziasztok!

Az alábbi fura hibába futottam bele. Van egy ASUS X551CA notebook 64Bit-es Win7 Professional op. rendszerrel. Amikor USB stickes mobilnettel használom akkor sokszor előfordul, hogy egyszerűen alvó állapotba helyezi magát a gép. Mindezt produkálja akkumulátorról is és akkor is amikor be van dugva hálózatba. Az is mindegy melyik USB portban van a stick mert mindkettőben ugyanaz a helyzet. Átnéztem és átállítottam (kikapcsoltam) mindenféle energiagazdálkodási beállítást de eddig ez sem vezetett eredményre. Ha jól vettem észre ezt olyankor csinálja amikor megszűnik vagy nagyon gyenge lesz a mobilnet jel. Van esetleg valami tipp, hogyan lehetne megakadályozni, hogy minden értesítés nélkül egyszer csak lekapcsolja (magát?) a gép?

Köszi!
Kunci