Elvileg van külön szoftvere a sticknek. Nincs ott valami "power saving
mode"? Ugyanis engem is ez szivatott meg a tplinkes wifi kártya szoftvere,
hogy elment a net.. mondom mi a fene.. aztán rájöttem hogy van egy olyan
beállítás hogy energiagazdálkodási üzemmódba áll át bizonyos feltételek
teljesülése mellett. Néz körül, hátha segít.

Üdv,
Zsolti