Kedves Lista!

Ki használt már közületek a *Google Apps Education*-t? Mi főleg az ingyenes
e-mail cím szolgáltatását szeretnénk használni saját domain címmel.
1. Első kérdésem az lenne, hogy mennyi idő, amíg a 30 napos verzióból
átraknak minket az ingyenes education felületre? Kitöltöttem a
https://support.google.com/a/answer/72223?hl=en oldalon, hogy iskola
vagyunk és szeretnénk élni a lehetőséggel.
Van e a Google-nek magyarországi ügyfélszolgálata esetleg? Telefon előnyben.
2. Sikerült azonosítani, hogy én vagyok a domain cím tulajdonosa. Az
iskolának van egy külső szolgáltatótól egy domainje iskola-város.hu
<http://xn--iskola-vros-r7a.hu> címen, webről is így érhető el a honlap.
Mikor a Google Apps Edu levelezést kellett beállítanom hozzá kellett adni
MX rekordokat a domainhez a szolgáltató admin felületén.
Szükségem lenne még a mostani levelezőrendszerre ami az alábbi domaint
használja u...@pc1.iskola-varos.sulinet.hu
Mivel már volt egy MX rekord MAIL.ISKOLA-VAROS.HU. címmel a DNS felületen
ezért gondoltam mögé rakom a google saját MX rekordjait.

Prioritás Hová mutat?
10 MAIL.ISKOLA-VAROS.HU.
20 ASPMX.L.GOOGLE.COM.
21 ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
22 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
23 ALT3.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
24 ALT4.ASPMX.L.GOOGLE.COM.

De ez a Google Apps Edu-nak nem tetszik, valamiért azt szeretné, ha csak ő
lenne MX rekordként vagy, hogy a prioritásban első helyen legyen, csak
akkor félek, hogy a mostani levelezés a másik címmel
u...@pc1.iskola-varos.sulinet.hu nem lesz használható. Lehetséges a két
levelezés egyszerre, ha nem ugyanazt a domain nevet használják?
user@pc1.iskola-város.hu és user@iskola-város.hu? Működni fog e úgy, ha a
MAIL.ISKOLA-VAROS.HU. rekord prioritását lejjebb veszem, hogy a google apps
használható legyen?
Jeleneleg az új levelezés a google apps edu-n keresztül csak kifelé
működik, az új e-mail címekről (u...@iskola-varos.hu)-ról tudok kifele
levelet küldeni, de ha nekik akarok akkor mail delivery error-t kapok a
küldő fiókra.

Remélem, hogy valamennyire sikerült átláthatóan leírnom a helyzetet. Előre
is köszönöm a segítséget!

Boros Bence