Köszönöm mindenkinek a segítséget! A másik az mail.iskola-város.hu
<http://mail.xn--iskola-vros-r7a.hu> MX rekord nem volt levelezéshez kötve
eddig, csak úgy oda volt írva a szolgáltató admin felületén. Lejjebb vettem
a prioritását és már megy a külső-belső levelezés a google appsen saját
domain alatt.
Már csak arra kell várni, hogy aktiválják a teljes iskolai licencet, csak
félek, hogy hamarabb lejár a 30 napos próbaidő.

Boros Bence