pedig így működik a 'gyakorlatban - vagyis sehogy

:)

2014.09.16. 14:31 keltezéssel, Sütő Péter írta:
Úgy látszik, nem írtam eléggé nagybetűkkel: GYAKORLATBAN hogy működik?
Rendszergazdai/honlapgazdai szemmel tekintve...
Nyilván a cikket én is olvastam...
Tesztüzemben működik a DOA csomagunk, beregisztráltam egy diák felhasználót, de
semmi ilyesmit nem találok, sem utalást, csak a diákkedvezményes office-okat,
80%-kal...

Sücy