Sziasztok,

Az ajtón már kopogtatott nem is 1 szülő a mai napon, hogy akkor a gyerekének kéri a jogtiszta szoftvert.
Hol kell regisztrálnia, vagy adjak 1 letöltési linket.

Nem baj hogy tudnak olvasni origo cikket, sőt

csak a válaszomat nem akarták elfogadni ami a cikk elején van:
"A fejlesztés már elkezdődött, elvileg jövő tavasszal egyes részeit már használni is lehet."
Mért nem vagyunk beregisztrálva?!?! ok, de hova? :)

szép napot/estét: itakacs