On Fri, 26 Sep 2014 14:03:49 +0200, Zsolt Farkas wrote
> 3 helyen tudom eltávolítani
> - ahol a csatlakozók vannak
> - ahol a szűrő van
> - lámpánál
>
> Sehol nincs semmi állítási lehetőség. Dokumentáció nem segít.
> van egy rakat csavar, amiket nem szeretnék addig tekergetni, amíg
> nem tuti, hogy az lesz a megoldás.

A szűrőnél biztosan van. Persze az adott helyzeten nem feltétlen segít.
ftp://download.epson-europe.com/pub/download/3279/epson327974eu.pdf

Csak azért írom, mert mikorra beállítottuk, hát már elátkoztam a napot, mikor
megrendeltük. (Pont a sok beállítási lehetőség miatt.)

Aki ért hozzá, az nagyon pontosan be tudja állítani, de aki először látja,
annak fogalma sincs, hogy a sok tekerhető valami közül melyikhez nyúljon.

Üdv: Fodor Zsolt