Sziasztok! Iskolai tanáriban közös használatú tanári számítógépeink vannak.
Sajnos a kollégák előszeretettel tesznek mindent az asztalra, illetve
-néhányan- nem foglalkoznak azzal, hogy hova mentik a dolgaikat.  Meg tudom
oldani valahogy azt. hogy az asztalra ne lehessen menteni, új elemet
létrehozni? Illetve a letöltéseknél azt, hogy legalább induláskor a letöltés
aktuális mappája visszaálljon az alaphelyzetre?Önálló gépek, nincs szerver,
tartomány stb.Sajnos neten semmit nem találtam. Köszönöm. K. Tibor