Sziasztok!
>Meg tudom oldani valahogy azt. hogy az asztalra ne lehessen menteni, új elemet
>létrehozni?
Köszönöm az ötleteket. Sajnos nem igazán jöttek be (azért a "véletlenül"
odakerült fájlokat törölni nem akarom, ezért a rendszer-visszaállító,
asztal-törlő dolgokat nem szeretném). Természetesen Desktop mappa írásvédetté
tételével kezdtem, de az sem ment.Viszont találtam megoldást, ami talán
jó:icacls c:\users\<felhasználó>\desktop /deny <felhasználó>:(wd) Ez most úgy
néz ki, hogy megakadályozza a fájlok létrehozását, beillesztését, de mappákat
tudok létrehozni, átnevezni, törölni,  telepítéskor -de csak akkor-
parancsikont létrehozni. (A /deny helyett /grant visszaadja a jogot.)Pont
ilyent szerettem volna!  Már csak azt kellene megoldanom, hogy az utoljára
használt mappa is visszaálljon időnként. K. Tibor