Köszi az infokat, megfontoljuk...

Egyébként nekem már többször is volt "marhanagy mázlim" - igaz régebben ;)

Gondolom azért egy elektronika csere nem fogja a lemezhez csapkodni a fejet, sem elkezdeni írni a disket olvasás helyett.

Majd a tulajjal megbeszélem, hogy csere vagy ne csere. Ő dönt! :)

Egyébként visszatérve az eredeti felvetéshez: neten olvasgattam van olyan "/SCC" -s hdd amin olyan PCB van mint a "/SSC" nélkülin...

Vcs

Nem szeretnem az eszt osztani, azt sem mondom ,hogy nem lehetetlen ,de
akik  mar csereltek otthoni korulmenyek kozott elektronikat annak vagy
marhanagy mazlijuk volt ,vagy nem tudom... ugyanis: