2014.11.10. 12:59 keltezéssel, Holló Dávid írta:
-atcsereled a ket elektronika kozott az adott lemezre vonatkozo egyedi
adatokat  tartalmazo  chip-et.  Ez regebbi diszkeknel egy 8 labas chip, nem
tul komplikalt de nem is egyszeru a csereje.
Lepesek                 hozza                 pl.                 itt:
http://www.donordrives.com/pcb-replacement-guide  ,  vagy  itt is eleg

Itt is azt írja hogy a legtöbb samsungnál nem szükséges, anno én is úgy olvastam hogy a lemezen van egy diagnosztikai terület, azon tárolja, nem a panelon. Nekem nincs HD322-m, HD321KJ van, azon nincs 25xx eeprom. Van a panelen azonosító felirat, ha egyezik akkor szerintem meg lehet próbálni, lefüstölni nem fog.
Az enyémen TRIDENT meg Rev.06 van:
http://kepfeltoltes.hu/141110/2014-11-10_13.59.47_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

GyL