From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Molnár Péter
Sent: Wednesday, January 14, 2015 11:10 AM
To: Techinfo
Subject: Re: WIN 7 aktiválás

Hello!
Van kozhalos vonal nalatok?
Kosd ra.
Randszergazdai jogosultsaggal add ki a kovetkezo parancsokat:
slmgr.vbs /rearm
slmgr.vbs /skms 195.199.255.195
inditsd ujra gepet, majd:
slmgr.vbs /ato

Ha nincs kozhalo, de van fix IP cimetek, akkor a cimet jelentsd le az niif-nek
majd goto 1

Ha nincs kozhalo, nincs fix ip cim, akkor kerj uj kulcsot a tisztaszoftvertol.

--
Molnár Péter
Árpád Fejedelem Katolikus Gimnázium és Szakközépiskola http://www.petersoft.hu