Üdv!

> Jó kis hitvita lesz belőle... :-)
>
> Csurrant egy kis forrás, néhány tanuló gépre. Eddig 90%-ban Intelek
> voltak nálam, AMD-ről nem nagyon van tapasztalatom. A gépeken semmi
> extra, szokásos általános informatikai feladatok. A legnagyob khívás
> az érettségi... :-P

Ha korrekt módon párosítod az alaplapot a processzorral, nem lehet gond.
Gyatra alaplap mind Intel, mind AMD fronton van, válassz jól és nem lesz gond.

(TIOP7-ben AMD processzoros gép nyerte a közbeszerzést úgy, hogy az
alaplapgyártó jelentette ki, hogy a processzor azzal az alaplappal nem
kompatibilis. Nem akartuk, de maradt. 3,5 éve korrekten és hangosan mennek,
alaplap nem szállt el - legolcsóbb Asrock - csak 2 gépben egy-egy
memóriamodul, ami azért belefér. Későbbi pályázatból 8 gépből egynek már
elszállt az alaplapja, pedig középkategóriás Intel procis Gigabyte volt.)

Egyébként én a korrekt hűtéshez szükséges ventihangot igencsak figyelembe
venném.

Üdv: Fodor Zsolt