Szervusztok!

Iskolába bőven elég véleményem szerint is az AMD. Egyértelműen jobbak
jelenleg az Intel megoldásai cpu téren, de az iskolai feladatokra az AMD is
megfelelő, ha ár érték arányt nézünk egyértelműen az AMD a győztes.

Érdekes amiket írtok, mert nálunk az Asrock alaplapok mentek legelőször
tönkre, abszolút megbízhatatlan kategória nálam. Hamár szóba került én a
gigabyte márkára esküszöm és még soha nem volt vele problémám. Nekem a
saját gépemben is az van immáron 6. éve teszi a dolgát minden probléma
nélkül.

Üdv Gyula