2015. január 29. 16:50 Válas Péter írta, <suli...@postafiok.hu>:

>  Nem derül ki a leveledből, hogy magát a pendrive-ot akarod javítani vagy
> adatokat visszanyerni, de nekem az a tapasztalatom, hogy az ilyen flash
> eszközökről elég jó hatásfokkal lehet adatokat menteni SmartRecovery-féle
> letölthető programokal.
> Plusz a Kürt díjmentesen bevizsgálja!
> http://adatmentes.kurt.hu/hu/adatmentes/flash-adatmentes

Egyelőre nem volt túl sok időm ezzel foglalkozni (nem saját pendrive),
ezért elnapoltam, talán holnap.
Az adatok mentése a fontos, a pendrive pótolható.
Ráengedtem a GetDataBack for FAT programot, és látja az adatokat, de
menteni csak a fizetős változattal lehet, az interneten sötét oldalán pedig
csak kétes eredetű változatokat találtam ebből a programból.

Veres Sándor