> nem tudom ott milyen cisco a sulinetes, de gondolom programbol generalt
> egyen konfig van es nem akarnak egyedi igenyeket kielegiteni, mert
> bonyolitana a menedzselest, ha mindenki egyedi dolgai benne lennenek.

Ha a Dashboardon engedélyeznék, hogy az ember felkonfigolja a másik WAN
portot akkor nem sok bajuk lenne vele. Megírják rá a megfelelő felületet és
ennyi.

De egyébként ha végre mindenhol olyan sávszél volna ami elfogadható akkor
nem is volna rá szükség. Rajta vannak ezen a témán a niifesek. Elismerem,
hogy a sok végpont és a sok egyéni különlegesség miatt lassan is megy a
dolog, de ahol van anyagi forrás külön vonal vásárlására legalább annyiban
megtámogathatnák az iskolákat hogy ha már tudja az eszközük akkor
kihasználhatnánk annak tudását.

Zsolt