Sziasztok,
<off>
a targyban emlitett cimmel kaptunk kerdoivet az Educatio-tol (nem erem el
oket), ami az iskolak (nemcsak TIOP-os) kepzesi igenyeit meri fel.
Mivel kaptunk IKT eszkozoket a TIOP 1.1.1-12-ben, visszakuldtem a kitoltott
tablazatot, az azonban visszajott azzal a hibauzenettel, hogy adjak meg (jo)
feladatellatasi hely azonositot. A kitolteskor ugyanis a KIR-ben megadott
001-et irtam be (harom feladatellatasi helyunk van), de az ezek szerint nem jo.
Ti melyik azonositot adtatok meg? A KLIK-es nem hiszem, hogy jo, mert az az
intezmenyt azonositja, az OM azonositot meg egyebkent is szerepeltetni kellett.
</off>
Koszi, AZ