Van egy Ubuntu 10.04.2 LTS.
Ezen nekem sudo jogom van, de ettől még nem értek hozzá, bizonyos védett
könyvtárak miatti hozzáféréshez kaptam, a problémát viszont a rendszergazda
sem tudja megoldani.

A merevlemez betelése miatt letöröltem a /root könyvtárból egy 1 GB
csekélységű logot. Hogy hogy került oda, ne firtassuk, valaki csuklik.
Pontosabban előbb áthelyeztem a Midnight Commanderrel a saját home
könyvtáramba, hogy le tudjam menteni, és onnan töröltem le.
A df semmit nem reagált, a % nem változott, tehát mintha nem szabadult
volna fel a letörölt file helye. Hogy lehet ez, és mit tegyek?
Szájbarágósan, ha lehet.

VP