From: Venczel József
Sent: Wednesday, March 11, 2015 9:23 PM
To: Techinfo
Subject: RE: Panda Antivírus hiba

De hogy valami jó is van a dologban, legalább egy intelligens felhasználó!
Mindent a D:-re mentett. Így nekem nem kell holnap foglalkoznom az adatok
kibányászásával, csak újratelepítem a gépet és kész! Nem tudom Ti hogy vagytok
vele, de én már rég tapasztaltam ilyet. Rendszeres magyarázataim, okításaim és
könyörgéseim ellenére nálunk szinte mindenki az asztalra menti a dolgait. Így
még az sem használ, hogy átirányítom a Dokumentumok mappát a D:-re :(