> Említette itt valaki a Vírusbustert. Mikor az iskolák tömegesen áttértek rá,
> mert magyar cég lévén alávágott az árnak, szenvedtetek a központi
> menedzsmentjével, azután a lassúságával, én közben is nyugodtan voltam az
> F-Secure-ommal. Jót spóroltatok a munkáltatónak, a saját munkaidőtök árán
> akkor is.

Nekem azt azt kell elmondanom, hogy három  iskolában is használtam, és
nyomokban sem találkoztam azzal a sok nyűggel, amit soroltok.
Egyszer kellett megcsinálni, és vidáman tette a dolgát.
Nekem az összesen 8 év alatt semmi komoly bajom nem volt se a kliensekkel, se a
központi konzollal.
Ami meg bajság akadt, abban a Support nagyon rövid határidővel, készségesen
segített.

Kicsit az az érzésem, hogy szakmai körökben azért fikázzák, mert magyar... :-(

Gyuri