Kedves Sándor!

Rosszul fogalmaztam. Volt virusos weboldal és adathordozó is, csak nem vettük észre mert tette a dolgát a viruskereső.
Nem omlott össze rendszer és nem kellett gépeket virusmentesíteni külön. Közel 150 gép és ebből 85 laptop zömmel diák gépek. Speciel a aptopok üzemeltetése rám hárult, de virusokkal nem kellett küzdenem soha az alatt 3 évben míg én kezeltem.

Üdv. Tápai Tamás

2015.03.15. 13:53 Veres Sándor (veres.san...@gmail.com)
Kedves Tamás!