Date: Thu, 26 Mar 2015 15:02:39 +0100
Subject: Re: Wifi korlátozása
From: lzspa...@gmail.com
To: techinfo@lista.sulinet.hu

Hat pedig az olyan diplomas tanaroktol, akik egyszeruen butak, ez nem
kivitelezheto. Nem regen törtent pelda: A tanarok 7 eve hasznaljak a laptopokat
a digitalis tablakkal, ugyanazokkal a kabelekkel amit be kell dugni a laptoba.
Erre maszhatok fel a masodikra mert "nincs hang jaj mit csinaljak". Odanezek,
mondom ezt a kabelt ki fogja bedugni? Eeees a valasssz kenyes vigyorral:
*dobperges* "Jajj bocsi nem tudtam hogy a kabelnek ket vege van"   Khm. No
comment.
Es igen, volt ra pelda hogy van 1-2 nagyon jo tanulo gyerek, aki a tanar
kedvence, megadja neki hisz jol tanul stb. Innentol kezdve nem kell ecsetelnem
hogy na csak a baratnömnek...es megy a lavina.