Title: Re: Wifi korlátozása
Sehogy! Ott tartunk, hogy a 93 db Samsung Netbook IP címe, MAC címe, gép neve márklónozódott a maszek telefonokba. A netbookok ugye windows 7 Starterrel működnek. Amiből alapvetően a biztonság van kitakarítva.
Csináltam egy WIN7 Pro-t. Kiherélve. Nincs Sem Wifi ikon, sem Vezérlőpult elérés. Minden gépcsoportnak (3 van) saját rútere és IPcímtartománya lesz. Rejtett ID-vel. Még a tanár sem látja. A tavaszi szünetben lesz élesítve. Erre elvileg telefon nem tud csatlakozni. A meglévő AP-okra még nem találtam ki mi lesz de szemezek a Mikrotikkel. Oda csak kb 30-40 Notebokk csatlakozhat.