Szia! Én mint (ex)rendszergazda és minősítés előtt álló pedagógus is
belekeveredtem ebbe a dologba. A rendszernek (elvileg) a következőképpen
kellene működnie:- kolléganőd jelentkezett a 2015-ös minősítésre- kapott egy
értesítést, hogy bekerült a minősítendők körébe- határidőre feltöltötte a
portfólióját és lezárta- az oktatás.hu-ra regisztrált, mint látogató
felhasználó és validálta magát- naponta (de tényleg, mert én is megváltoztam
egyik napról a másikra) nézegetnie kell a pedagógus menüben a látogatási
beosztásokat- egyszer csak kap egy időpontot (ha eddig nem kapott, akkor
valószínűleg a tavaszi időszakban már nem minősítik, majd a következőben)-
amennyiben nem megfelelő számára az időpont jelzi az igazgatónak, aki ezt a
felületen jelzi- a minősítés állapota egy ideig a "visszajelzésre vár"
státuszban leledzik, majd ha mindenkinek jó "véglegesített" lesz, ellenkező
esetben "átszervezés alatt áll" vagy "törölve" (ilyenkor vagy kap új időpontot
vagy majd csak később)- a mesterjelszóval validált felhasználó az intézmény
menüben hozzárendeli az intézményi delegáltat az időponthoz és pontosítja a
látogatás adatait- az intézményi delegált (az elnök és a szakértő is) a
bizotság menüben az értékelési feladatoknál értékelik a portfóliót a
kompetenciák szerint, és felteszi a kérdéseit- az elnök a kérdéseket a rendszer
segítségével elküldi- a kolléga a pedagógus menü értesítési rendszer
menüpontjában megkapja ezeket (azt hiszem min. 7 nappal a minősítés előtt)-
lezajlik a minősítés- az előbb említett értesítési rendszerben egy idő múlva
megjelenik az eredmény (és a postás is hozza a papírt...) Üdv.: Kiss András