Szia!
Igen, nekem is így volt, várom az értékelést:)
Erzsi

Date: Wed, 22 Apr 2015 15:40:47 +0200
From: dku...@freemail.hu
Subject:  Re: Pedagógus minősítés
To: techinfo@lista.sulinet.hu

Szia!

Én mint (ex)rendszergazda és minősítés előtt álló pedagógus is belekeveredtem
ebbe a dologba. A rendszernek (elvileg) a következőképpen kellene működnie:

- kolléganőd jelentkezett a 2015-ös minősítésre

- kapott egy értesítést, hogy bekerült a minősítendők körébe

- határidőre feltöltötte a portfólióját és lezárta

- az oktatás.hu-ra regisztrált, mint látogató felhasználó és validálta magát

- naponta (de tényleg, mert én is megváltoztam egyik napról a másikra)
nézegetnie kell a pedagógus menüben a látogatási beosztásokat

- egyszer csak kap egy időpontot (ha eddig nem kapott, akkor valószínűleg a
tavaszi időszakban már nem minősítik, majd a következőben)

- amennyiben nem megfelelő számára az időpont jelzi az igazgatónak, aki ezt a
felületen jelzi

- a minősítés állapota egy ideig a "visszajelzésre vár" státuszban leledzik,
majd ha mindenkinek jó "véglegesített" lesz, ellenkező esetben "átszervezés
alatt áll" vagy "törölve" (ilyenkor vagy kap új időpontot vagy majd csak később)

- a mesterjelszóval validált felhasználó az intézmény menüben hozzárendeli az
intézményi delegáltat az időponthoz és pontosítja a látogatás adatait

- az intézményi delegált (az elnök és a szakértő is) a bizotság menüben az
értékelési feladatoknál értékelik a portfóliót a kompetenciák szerint, és
felteszi a kérdéseit

- az elnök a kérdéseket a rendszer segítségével elküldi

- a kolléga a pedagógus menü értesítési rendszer menüpontjában megkapja ezeket
(azt hiszem min. 7 nappal a minősítés előtt)

- lezajlik a minősítés

- az előbb említett értesítési rendszerben egy idő múlva megjelenik az eredmény
(és a postás is hozza a papírt...)

Üdv.: Kiss András