1. Mi a hibaüzenet? Nem elérhető egyetlen tartományvezérlő sem, vagy hibás
jelszó?   - Igen ez előfordult, nem talál tartományvezérlőt. De engem mi a
tökömért enged akkor be?

2. Akit nem enged be, egyik gépről sem enged be? - Totál random melyik
gépet nem engedi, általában csak párat, de sose ugyanazoknál jön elő

3. Biztos, hogy a megfelelő tartományba akar bejelentkezni? (és annak tagja
a munkaállomás?) - Egy tartomány van, és mindenki tagja, hisz ha tegnap még
jó volt, ma szar, holnap megint jó (wtf)

4. Helyi felhasználóval bejelentkezve hálózati megosztás felkapcsolásához
problémás felhasználót megadva sem enged fel? Nem problémásat megadva is
felenged?

5. Nincs kitiltva a user? Lejárt jelszó? - Másik gépen be bír jelentkezni

6. Szervernapló mond valamit? (bejelentkezés naplózát kapcsold be, ha
nincs..) - Na ezt nem tudom, új nekem a rendszer, hol találom?

Összegezve, ha valaki problémás átül másik géphez beengedi, de ahol nem
engedte be és be akarok mással lépni azt meg beengedi. Totál hülyeséget
csinál az egész, ezért vagyok tanácstalan!