Üdv!

~2007 körül futottam bele ilyen jelenségbe, akkor egy M$
frissítés okozta a hibát (win2003), volt is belőle kisebb botrány annó,
mert egy rakat vállalat is benyelte.

Itt a listán is tárgyaltuk...
(bocsánat, hogy pontosabbat nem tudok most írni...) Esetleg leszedni a
frissítéseket a biztos hibamentes állapotig visszamenőleg.

2015-05-11
08:49 időpontban Liska Zsolt ezt írta:

> 1. Mi a hibaüzenet? Nem
elérhető egyetlen tartományvezérlő sem, vagy hibás jelszó? - Igen ez
előfordult, nem talál tartományvezérlőt. De engem mi a tökömért enged
akkor be?

> 2. Akit nem enged be, egyik gépről sem enged be? - Totál
random melyik gépet nem engedi, általában csak párat, de sose
ugyanazoknál jön elő

> 3. Biztos, hogy a megfelelő tartományba akar
bejelentkezni? (és annak tagja a munkaállomás?) - Egy tartomány van, és
mindenki tagja, hisz ha tegnap még jó volt, ma szar, holnap megint jó
(wtf)

> 4. Helyi felhasználóval bejelentkezve hálózati megosztás
felkapcsolásához problémás felhasználót megadva sem enged fel? Nem
problémásat megadva is felenged?

> 5. Nincs kitiltva a user? Lejárt
jelszó? - Másik gépen be bír jelentkezni

> 6. Szervernapló mond
valamit? (bejelentkezés naplózát kapcsold be, ha nincs..) - Na ezt nem
tudom, új nekem a rendszer, hol találom?

> Összegezve, ha valaki
problémás átül másik géphez beengedi, de ahol nem engedte be és be
akarok mással lépni azt meg beengedi. Totál hülyeséget csinál az egész,
ezért vagyok tanácstalan!

_--_

_Sulek Szabolcs_