Helló!

Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, én nem tennék egy ilyen eszközt
közvetlenül publikus hálózatra, őszintén nem nagyon ismerem ezt az eszközt,
és nem is akarok okoskodni, én inkább belső hálózatra tenném és egy erre
alkalmas eszközre konfigurálnék, mondjuk egy vpn-t (aminek van külső lába
is és megfelelő védelemmel van ellátva, frissíthetőek rajta komponensek)
ahonnan, ezt a kamerát el lehetne érni természetesen kulcsos azonosítással,
akár több fázisban is.

Ennek a kamerának (nem ismerem specifikációt se néztem) egyébként van
valami védelmi szoftvere? Lehet e korlátozni hogy honnan és ki léphessen
be? Milyen felhasználók léteznek jelen pillanatban akik beléphetnek?

Üdv.:

István

István

*Csóka István*