ha a sávszélességgel van a gond, akkor nincs nagy gond. 12k feltöltésen
üzemeltem naplót. A tanárok elérik belső hálózatból a webszervert, így a
lényegi forgalom kipipálva. 1-2 tűzfal szabály és időzítés, hogy kifelé
mikor és hány egyidejű kapcsolattal publikálod a szervert, máris megoldotta
a szülő nézelődési igényét. Ja és valószínűleg hozzátok is hamar elér a
niifi / támop fejlesztés. Nálunk már megy a 25/5M. az meg elég a naplónak.
Ráadásul minden adat házon belül marad!

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu <http://constantinum.hu>*