> Én is ezzel értek egyet! A belső hálózat elég gyors a napló használatához,
> otthonról már macerásabb a használata, nagyon lassú. A szülőnek, diáknak nem
> feltűnően, de jegyeket beírni, igazolásokat rendezni már nehéz.Különben is
> jobb ha nem viszi haza ezeket a dolgokat a tanár, mert akkor
> hajlamosabb a halogatásra.

Pontosan akkor fogja hazavinni, ha az iskola sávszélességgel nehezen éri el a
külső központi naplót, otthonról meg viszonylag gyorsan.

Amúgy meg egyik napló ide, másik oda: onnantól, hogy fizikailag nem az iskolán
belül vannak az adatok, kérdéses az egész adatkezelési biztosnság és társai.
A külső szervereket üzemeltetők meg mondhatnak, amit akarnak: aki egyszer
megégette magát ilyennel, az nem hisz ilyenekben.

Gy.