Egyébként javasoltam, h kikapcsolom a frissítést csak ehhez legyen egy igazgatói döntés, mert ha valami gigsz van/lesz akkor ne legyen az hogy felelőtlen voltam h kikapcsoltam a biztonsági frissítéseket és ezzel kárt okoztam.... stb. De nem kaptam ilyen felhatalmazást, így nem tettem...

(van kalap, nincs kalap esete)

Kedves !