From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Thursday, August 06, 2015 10:39 PM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: win10 klonozva

Sziasztok!

Van most 6 db. noti beszerzésünk. A vas már megvan, de természetesen
linuxal. Persze a fejem fölött döntöttek, de ezt hagyjuk. Legalább az a vas
amit kinéztem. Jön rá OEM WIN, de a szállító nagyon hallgat. Üzentem neki,
hogy 10-est hozzon (ha már közben megjelent), de tuti gyanítom 8 lesz abból.
Dell licenceről hadovált nekem mailben, de amikor visszaírtam ne szédítsen,
mert ha a Dell ezt linuxal kiadta kötve hiszem, hogy bármilyen licencet ő
ad, na szóval azóta hallgat.

Úgy vagyok vele, hogy frissíteni még nem akarok, kivárok. De ezekre már jó
volna ezt tenni. De 6x nem szeretném. Ha a 8-ast hozza, akkor azt úgy volna
a jó klónozni, hogy aktiválás előtt és majd mindegyiket a saját kulcsával
aktiválni. De vajon így frissít-e 10-re? Ha igen megeszi-e a 8-as kulcsát,
vagy új kellene neki? Egyáltalán mi van akkor, ha most frissít az ember és
majd 2 év múlva újra akarja rakni, de már akkor ingyen nem frissíthet?
Hogyan lesz ez megoldható? Ez a klónozásos aktiválás miatt kicsit hasonló.
Csíkosra marom magam ha 6x kell lefrissítenem a 8-ast a végén csak azért
mert ezzel dobnak meg és nem fogok tudni 10-est klónozni :(

Zsolt