From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of k...@mayten.sch.bme.hu
Sent: Tuesday, September 8, 2015 4:32 PM
To: Techinfo
Subject: Re: cikk

On 2015-09-08 15:23, Liska Zsolt wrote:
> Itt a tendenciáról van szó, jövőképről. Én is 2-3 éven belül elvégzem
> a sulit, húzok mint a vadliba. Nehéz levelezőn, de akkor is
> megcsinálom, mert így sose tudok előrelépni, hónapról hónapra él az
> ember és még család sincs!!

Nincs ezzel szerintem semmi problema.  Sehol nincs leirva, hogy egy eletet kell
lehuzni egy munkahelyen.  Mindig lesz valaki, aki palyakezdo, elsomunkahelyes
rendszergazda, lelkes, sokat akar tanulni es a fizetes nem elsodleges szempont
neki.  Idelis munkahely lesz szamara a helyed, amig o is el nem jut ugyanide.
Ez az elet rendje.

udv
adam