Szia,

Az ember a munkaja kozben fejlodik.  Ha nem, akkor valamit eleve rosszul
csinal.  Mivel fejlodik, elobb-utobb felno a feladathoz (ha kezdeskor meg nem
volt kesz ra), majd idealis esetben kinovi azt.  Ujabb, jobb, nehezebb, nagyobb
kihivasokra var, mint amit a munkahelye nyujtani tud. Ilyenkor tovabblep.
Szerintem ez egy termeszetes folyamat.

Abban sem latok kivetni valot, hogy egy oktatasi intezmeny halozatat -
kontrollalt keretek kozott - a sajat tanulmanyaidhoz hasznald.  Ki mondta, hogy
egy iskolaban csak gyerekek tanulhatnak?

Udv
Adam

Sent from my cellphone.