From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Pasztor Birka
Sent: Wednesday, December 2, 2015 6:50 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: TIOP tábla beüzemelés

Üdv!
Nálunk is jártak a "beüzemelők".
Ki kellett nyomtatni a nyilatkozatokat és azt mondták az igazgatónak  talán
március április környékén fel tudják szerelni.
Jobban járunk ha mi szereljük fel.
Szerintem csak így próbálnak extra profitot szerezni...
De az igazgató nagyon ráizgult, szeretné minél előbb használni őket.
(úgyhogy lehet kénytelen leszek beszerelni házilag.)
Igaz hogy csak 1 projektor dobozt bontottam ki, de nem találtam benne kábelt.
(lehet nem voltam elég alapos)

Ezért kérdésem lenne ahhoz, ahol már beszerelték illetve aki saját kezűleg
szerelte:
-csak a miénkben nincs kábel?

- milyen mekkora kábelt adnak hozzá ahol tényleg beüzemelik?
(videó, hang, usb)
- van valami amire oda kell figyelni beszereléskor?
(nálunk az előző TIOP-ból Qomo táblák vannak, azt tudom hogy megy)

Köszönöm a válaszokat előre is!