Üdv!

Nálunk fogtak egy 5m-es HDMI kábelt a laptop azzal van összekötve a projektorral. Egy 3,5 jack - 2RCA kábellel meg össze van kötve a projektor hangkimenete és a hangfalpár.
A kábeleket a "mesteremberek" hozták.

A kép alsó része egyébként nálunk is homályos, holnap megpróbálom az előbbiekben javasoltakat.

Remélem tudtam segíteni

Ferenc