cmd rg.-ként slmgr /rearm és kapsz 30 napot
levente
2016.01.. 08:58:53 dátumon István Tar <kertila...@gmail.com> írta:

Elnézést kérek, Win 7 Pro-ról van szó.

Nekem 3 napot ír (ebből 2 nap eltelt) és ez az egy gép nem az iskolai sulinetes hálózaton van. 2016. január 28. 8:48 Veres Sándor írta, <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu>:
2016.01.28. 8:42 keltezéssel, István Tar írta:
S.O.S.!
Feltelepítettem egy gépet és a sulis tisztaszoftver kulcs, (amit eddig használtam az iskolai gépekre) nem jó hozzá, mert azt írja ki, hogy ez a kód már >>>blokkolva lett. Egy gépről lenne szó, valaki ki tudna esetleg segíteni egy működő aktiváló kulccsal? Nagyon megköszönném! Természetesen >>>privátban, megadom alul az e-mail címem.

Köszönöm előre is!

Azért annyira nem SOS ez.
30 napig elvan aktiválás nélkül, addig pedig tudsz kérni hivatalos úton is, kb. 3-4 nap alatt meg is érkezik a licence e-mailben. Iskolai gépre Enterprise verziót célszerű telepíteni, ami automatikusan aktivál (99%) KMS szerveren keresztül (de ez már nagyon sokszor volt téma itt >>a listán).

Veres Sándor

Az Opera levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/