Nem csak azokról a DVD-kről lehet telepíteni, amik a tisztaszoftvertől vannak, és előre be vannak állítva a KMS adatok.
Pl közönséges "OEM" windows7 DVD-ről telepítve, is lehet KMS-en aktiválni.

Célszerű csinálni egy .bat fájlt a következő tartalommal, és rendszergazdaként futtatni:

slmgr.vbs /upk
pause
slmgr.vbs /skms 195.199.255.195
pause
slmgr.vbs /ipk FJ82H-XT6CR-J8D7P-XQJJ2-GPDD4
pause
slmgr.vbs /ato
pause

Minden fajta windowshoz lehet egy ilyen fájlt csinálni, amiben csak a KMS key különbözik:

https://technet.microsoft.com/hu-hu/library/jj612867.aspx