From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csaba Vékony
Sent: Friday, February 19, 2016 12:20 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Gmail cím probléma

Sziasztok!
Az a probléma merült most fel a privát e-mail címemmel kapcsolatban. hogy a
Gmail egy másik V. Csabának az e-mailjeit is hozzám küldi, mert a két e-mail
között egy pont a különbség (pl. gipsz.jakab@ és gipszjakab@ ). Kiírja a Gmail,
hogy ő nem tesz különbséget az ilyen címek esetében, ezért kaphatom meg egy
másik ember leveleit. Az nem nagyon hoz lázba, hogy az én e-mailjeimet ő is
megkapja-e, mert nem levelezek olyan nagyon róla, inkább csak a drive részét
használom.
Viszont mivel hivatalos doksikat kapna a másik Csaba, így nem tudom, hogy ő
egyáltalán megkapja-e ezeket az e-maileket vagy sem. Ha megkapja, akkor nincs
nagy probléma, de ha nem, akkor viszont ez neki gondot okozhat.
Küldtem neki egy levelet, de az is visszajött nekem és választ nem kaptam rá.
Valaki találkozott már ezzel a problémával? Ha igen, akkor tudna válaszolni
arra a kérdésemre, hogy az eredeti e-mail címzett is megkapja a leveleket és én
is vagy mivel valószínűleg az enyém a régebbi (eddig nem jöttek levelek nekem
pont nélküli címzettel, ebből gondolom) akkor csak nekem jönnek meg a levelek?
Egyáltalán hova kéne a Google-nél ezzel forduljak, hogy jelezzem nekik ezt a
problémát.
Viszont csak azt nem értem, hogyha a Gmail egy kalap alá veszi a címzésnél a
pontos címzést és a nem pontos címzést akkor miért engedi másnak azt, hogy egy
ilyen címet regisztráljon?
Üdv: V. Csaba