Farkas Gábor: Igen, tudom, csak úgy gondoltam, hogy az ügyintéző rontotta
el a címet, mert a gmail.com-ról hallott, a gmail.hu-ról nem. A sulinkban
is sok tanár csodálkozik azon, hogy van .hu-s végződés is.
Veres Sándor: Jó ötlet, majd ha ráérek, akkor megkeresem azokat az
e-maileket, amikre küldhetek tájékoztató leveleket nekik, mert mindegyik
noreply-s cím.

2016. február 19. 13:35 Veres Sándor írta, <