Nagyon köszönöm a választ! Ilyenkor mindig szégyenkezem kicsit, hogy
rendszergazdának merem nevezni magam, ilyen nagy tudású kolléga mellett, de
mentségemre legyen mondva, igyekszem azért fejlődni, tanulni és felnőni a
feladathoz.
Ebből a levélből is sokat tanultam ám!

A cím majdnem stimmel, de biztonsági okokból nem akarom nagy nyilvánosság előtt
megosztani.
A lényeg, hogy most már tudom merre lépjek tovább!

Köszönöm, mégegyszer!

Ha sikerült megoldanom a problémát vagy kideríteni az okát majd referálok.
A megoldást úgy értem, hogy nem azt mondom "Használjon thunderbird"-öt :)
Bár hozzáteszem, intelligens felhasználóról van szó, simán venné az akadályt :)

Üdv,
Venczel József